بهترین مارک های ایمپلنت دندان

بهترین مارک های ایمپلنت دندان- دکتر مهدی کریمی

بهترین مارک های ایمپلنت دندان را می شناسید؟ برندهای مختلفی در زمینه تولید قطعات و اجزای مختلف ایمپلنت دندان در حال فعالیت هستند که هر کدام از برندها کیفیت، دوام، نوآوری و قیمت متفاوتی برای مدل‌های مختلف تولیدات ارائه می‌دهند.

برخی از شرکت‌ها بسیار جدید هستند، در حالی که برخی دیگر بیش از ۳۰ سال است که در زمینه تولید ایمپلنت دندان فعالیت می‌کنند. به همین خاطر، دندانپزشکان فعال در زمینه کاشت ایمپلنت دندان چند برند مطرح و باکیفیت جهانی را انتخاب می‌کنند تا برای اکثر بیماران مناسب باشند و برای ارائه بهترین خدمات یکی از مارک‌های محبوب را پیشنهاد می‌دهند.

بهترین مارک های ایمپلنت دندان

 

ظهور ایمپلنت‌های دندان، دندانپزشکی را کاملا متحول کرده است. بیماران، دیگر مجبور نیستند برای داشتن لبخندی زیبا به دندان مصنوعی معمولی(پروتزهای متحرک کامل و پارسیل) بسنده کنند. اگر شما هم برای کاشت دندان با دندانپزشک خود صحبت کرده‌اید، احتمالا می‌دانید چقدر هزینه نیاز است.

از آنجا که چنین راه حل مطمئنی برای جایگزین کردن دندان وجود دارد، انتظار دارید این روش درمانی پرهزینه با محصولات باکیفیت اجرا شود. در این مطلب با 5 تا برترین برندهای ایمپلنت دندان آشنا می‌شوید و به مقایسه عملکرد هر کدام می‌پردازیم تا بدانید برندهای مطرح چه نام و ویژگی‌هایی دارند.

مطلب پیشنهادی برای مطالعه
مراحل ایمپلنت دندان + 0 تا 100 سه مرحله آن

لیستی از 5 مارک برتر ایمپلنت دندان

انتخاب بهترین برند ایمپلنت دندان ممکن است سخت به نظر برسد، اما آشنا شدن با چند برند معروف در بازار و ویژگی‌های آن‌ها راحت‌تر کمک می‌کند تا گزینه ایده‌آل خود را انتخاب کنید.

اگرچه برندهای زیادی در زمینه ایمپلنت دندان وجود دارد، اما تنها کمتر از ۱۰ مورد آنها به گوشمان خورده است و دو الی سه مارک از میان ده مورد توسط دندانپزشک معرفی می‌شود، زیرا مواد با کیفیت‌تر و یژگی‌های منحصر به فرد موجب شده است برخی از برندها جلو بزنند و به عنوان محبوب‌ترین برندهای کاشت ایمپلنت دندان در کل دنیا معرفی شوند:

راههای ارتباطی برای دریافت مشاوره، هماهنگی وقت ویزیت، استعلام قیمت و سایر خدمات دندانپزشکی زیبایی مطب دکتر مهدی کریمی 

اشترومن؛ یکی از بهترین‌ها و گران قیمت‌ترین‌ها

هر زمان که بحث اطمینان در مورد ایمپلنت‌های دندانی مطرح شده، شرکت اشترومن با اقتدار حرف‌هایی برای گفتن داشته است. ایمپلنت اشترومن یکی از برندهای سوئیسی می‌باشد که در صنعت ایمپلنت سازی از سال 1954 میلادی فعالیت خود را آغاز کرده است و به خاطر کیفیت بالای محصولات، لقب بهترین ایمپلنت دنیا را دارا می‌باشد.

یکی از ویژگی‌های سیستم ایمپلنت اشترومن، سادگی این سیستم در عین تنوع بالای قطعات ایمپلنت برای برطرف کردن مشکلات و چالش‌های پیش روی دندانپزشک می‌باشد.

ایمپلنت اشترومن

تولیدات شرکت اشترومن بسیار نوآورانه، باکیفیت و بادوام می‌باشند. همچنین به خاطر تکنولوژی ساخت بالا، داشتن استحکام بالا و سطح منحصربفرد فیکسچر(پایه ایمپلنت) دارای قابلیت جوش خوردن سریع به استخوان و امکان استفاده از قطرهای کم ایمپلنت را دارا می‌باشد.

بنابراین باعث کاهش دریل کردن کم استخوان و جراحی کم تهاجمی می‌باشد و در مواقعی نیاز به پیوندهای استخوانی وسیع را برطرف می‌کند.

یکی از عواملی که همیشه باعث پیشرفت هر برند و محصولی می‌شود توجه به تحقیق، علم و تکنولوژی روز می‌باشد که شرکت اشترومن همکاری نزدیک با یک انجمن علمی بنام ITI (تیم بین المللی ایمپلنتولوژی) که به طور مستقل عمل می‌کند و در زمینه‌های ایمپلنت و استخوان تحقیقات زیادی انجام می‌دهد، می‌نماید.

مطلب پیشنهادی برای مطالعه
مزایای ایمپلنت دندان + ۱۰ مزیت برتر

زیمر بیومت؛ کیفیت و ایمنی بی‌نظیر

شرکت زیمر در سال 1927 میلادی در آمریکا فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه ایمپلنت جزء بهترین‌های دنیا می‌باشد. فیکسچرها و قطعات ایمپلنت شرکت زیمر از کیفیت فوق‌ العاده‌ای برخوردار می‌باشد.

یکی از نوآوری‌های این شرکت معرفی جدیدترین و محبوب‌ترین فیکسچرهای Trabecular Metal که از جنس یک فلز شیمیایی بنام Tantalum می‌باشد که دارای زیست سازگاری بالایی با بافت استخوان و لثه است و همین ویژگی موفقیت این ایمپلنت را در طولانی مدت افزایش می‌دهد.

ایمپلنت زیمر بیومن

از دیگر ویژگی‌های مهم سیستم زیمر، انعطاف پذیری و موفقیت بالای ایمپلنت آن است.

دنتسپلای سیرونا(آسترا)

سیستم ایمپلنت آسترا در سال 1985 میلادی در کشور سوئد فعالیت خود را شروع کرد و در سال 1991 استفاده از میکرو ترد را در نزدیک Platform فیکسچر(گردن فیکسچر) مطرح کرد که باعث افزایش تماس استخوان با فیکسچر و کاهش تحلیل استخوان می‌شود.

همچنین یک سطح خاص فیکسچرهای این سیستم که سطح استئو اسپید می‌باشد و باعث ایجاد پیوند قوی استخوان به ایمپلنت می‌شود، توسط این شرکت برای اولین بار مطرح شد.

این سیستم ایمپلنت با حداقل اجزاء و قطعات دارای حداکثر انعطاف پذیری برای چالش‌های پیش روی دندانپزشک می‌باشد. این برند با اینکه از ایمپلنت‌های گران‌قیمت می‌باشد، ولی برای نواحی زیبایی قابل اعتماد و ایده‌آل می‌باشد.

ایمپلنت دنتسپلای سیرونا(آسترا)

ناگفته نماند امتیاز شرکت آسترا اخیرا توسط یک شرکت بزرگ آمریکایی بنام Dentsply-Sirona خریداری شده و الان در بازار با اسم شرکت Dentsply شناخته می‌شود.

نابل بایوکر

ایمپلنت نابل بایوکر یک ایمپلنت اصالتا سوئیسی می‌باشد که توسط کشور سوئد در سال 1952 میلادی فعالیت خود را شروع کرد و در حال حاضر محصولات آن در کشورهایی همچون ژاپن، سوئد و آمریکا تولید شده و به بیش از 80 کشور دنیا صادر می‌شود.

سیستم نابل جزء ایمپلنت‌های برتر دنیا می‌باشد و دارای کیفیت ساخت بسیار عالی و میزان ماندگاری بالا می‌باشد.

ایمپلنت نوبل بیوکر

آخرین دستاورد شرکت نابل بایوکر تولید فیکسچر خارق العاده نابل اکتیو می‌باشد که به خاطر طراحی خاص آن این امکان را  برای دندانپزشک فراهم می‌کند تا در حین قرار دادن ایمپلنت، بالاترین ثبات و پایداری اولیه را بدست آورد.

همچنین فرم و طراحی فیکسچر آن طوری می‌باشد که از دریل کردن اضافی استخوان جلوگیری کرده و خود فیکسچر با Expand و Compress کردن استخوان، فضا را برای خود فراهم می‌کند.

راههای ارتباطی برای دریافت مشاوره، هماهنگی وقت ویزیت، استعلام قیمت و سایر خدمات دندانپزشکی زیبایی مطب دکتر مهدی کریمی 

بایوهورایزن

سیستم بایوهورایزن یکی از شرکت‌های آمریکایی ایمپلنت می‌باشد که در سال 1997 میلادی فعالیت خود را آغاز کرده است و از علم و نوآوری برای تولید محصولات ایمپلنت دندانی منحصربفرد استفاده می‌کند.

تکنولوژی لیزر لاک برای اولین بار توسط شرکت بایوهورایزن معرفی شد که باعث تسریع روند استخوان سازی و کاهش تحلیل استخوان و همچنین اتصال فیزیکی بافت همبند در ناحیه گردنی فیکسچر می‌شود.

ایمپلنت بایوهورایزن

ناگفته نماند که در یک مطالعه نشان داده شده که استفاده از اباتمنت‌های لیزر لاک هم می‌تواند مانع تحلیل بافت همبند و اپیتلیال لثه شود ولی این ویژگی می‌تواند گاهی به عنوان شمشیر دولبه عمل کند و باعث افزایش گیر پلاک، التهاب لثه و تحلیل استخوان هم شود.

چگونه بهترین برند ایمپلنت دندان را انتخاب کنیم؟

تعیین این کدام برند بهترین سیستم ایمپلنت را ارائه می‌دهد کار ساده‌ای نیست. به عنوان قاعده کلی، به نحوه فعالیت و تحقیقات برندها نگاهی بیندازید. این مهم است که قطعه ایمپلنت سالیان طولانی دوام آورد و به راحتی قابل جایگزین شدن باشد.

مطلب پیشنهادی برای مطالعه
هزینه ایمپلنت دندان

برندهای معرفی شده تحقیقات گسترده‌ای در ساخت این محصول انجام می‌دهند و تضمین کننده کیفیت هستند. همچنین در مقایسه با ایمپلنت‌های ارزان، موادهای مرغوب و مقاوم را انتخاب می‌کنند و بدون آزمایش‌های فراوان تولیدات را به مرحله ارائه نمی‌رسانند.

چرا برندهای نامعتبر پیشنهاد نمی‌شود؟

آیا از عوارض برندهای نامرغوب ایمپلنت دندان خبر دارید؟ می‌دانید استفاده از آن چه تهدیدهایی برای سلامتی دهان و دندان دارد؟ با دانستن آن‌ها هرگز کیفیت را فدای هزینه ارزان قیمت نمی‌کنید.

ایمپلنت‌ها جنس‌های متفاوتی دارند و کیفیت برندها با یکدیگر متفاوت است. هر چه کیفیت بهتر باشد، بی‌تردید ماندگاری این ابزار حیاتی نیز بیشتر است. در حالی که استفاده از ایمپلنت‌های نامرغوب مشکلات مختلفی را در آینده ایجاد می‌کنند و احتمال بروز درد و نارضایتی در شما افزایش می‌یابد.

راههای ارتباطی برای دریافت مشاوره، هماهنگی وقت ویزیت، استعلام قیمت و سایر خدمات دندانپزشکی زیبایی مطب دکتر مهدی کریمی 

کلام آخر

آشنایی با بهترین مارک های ایمپلنت دندان موجب می‌شود برای انجام این راهکار، آگاهی و آمادگی کامل بدست آورید و بدانید کدام شرکت‌های معروف در تلاش هستند ایمپلنت‌های دندانی قابل اطمینانی را ارائه دهند.

اگر احساس می‌کنید این روش دردناک است، باید با خواندن این مطلب و درک ظهور تکنولوژی دیگر حس ترسی برای انجام آن نداشته باشید. زیرا می‌دانید کدام برند معتبر است و از برندهای بی‌کیفیت و عجیب و غریب دوری کنید.

سوالات رایج بهترین مارک های ایمپلنت دندان

1. چرا برند ایمپلنت اهمیت دارد؟

اگرچه برندهای ایمپلنت دندان از متریال‌های مختلف ساخته می‌شوند، بیشتر دندانپزشکان موافق هستند که انتخاب گزینه مناسب برای هر بیمار مهم است. اما نهایتا موفقیت دندان کاشته شده در وهله اول به کیفیت برند ایمپلنت انتخابی و سپس مهارت و تجربه دندانپزشک بستگی دارد.

2. آیا امکان تعویض ایمپلنت لق شده وجود دارد؟

دندانپزشکان بعد از خارج کردن ایمپلنت لق‌شده، ابتدا مشکلات را برطرف می‌کنند، سپس در صورت مناسب بودن شرایط، کاشت دندان را دوباره انجام می‌دهند.

3. کدام کشور در تولید ایمپلنت دندان معروف است؟

معمولا برندهای موجود در کشورهای سوئیس و آمریکا بالاترین کیفیت را دارند و به عنوان باکیفیت‌ترین ایمپلنت‌های جهانی شناخته می‌شوند.

اگر در مورد مقاله بالایی سؤال یا دیدگاهی دارید، لطفا آن را از طریق فرم ارتباطی زیر کامنت کرده و با دیگر بازدیدکنندگان سایت دکتر مهدی کریمی به اشتراک بگذارید.

راههای ارتباطی برای دریافت مشاوره، هماهنگی وقت ویزیت، استعلام قیمت و سایر خدمات دندانپزشکی زیبایی مطب دکتر مهدی کریمی 

دکتر مهدی کریمی- دندانپزشک زیبایی و ایمپلنتولوژیست

دکتر مهدی کریمی دندانپزشک زیبایی، ایمپلنتولوژیست، فلوشیپ زیبایی از دانشگاه جنوا (Geneova) ایتالیا و فلوشیپ لیزر دندانپزشکی از دانشگاه آخن (Aachen) آلمان می باشند و از سال 1389 به صورت حرفه‌ای در زمینه دندانپزشکی زیبایی مشغول به فعالیت بوده و در جهت افزایش دانش و تخصص خود در اکثر دوره‌های زیبایی و ایمپلنت دندانی شرکت نموده‌اند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + پنج =